بازدیدها: 0
شرح وظایف مدیر روابط عمومی
برخی از وظایف مدیر روابطعمومی به شرح زیر می باشد:
-
- نظارت بر حسن اجرای سیاست های سازمان در حوزه روابط عمومی
- تصمیمسازی در خصوص بهبود و گسترش هر چه بیشتر ارتباط متقابل میان مسئولان و کارکنان
- برنامه ریزی جهت برگزاری همایشها، سمینارها، جشنوارهها، مصاحبهها و بازدیدها
- ارائه مشاوره و همفکری با واحدهای مختلف در خصوص طراحی، گرافیک، انیمیشن، فیلم و سایر موارد هنری
- مدیریت نیروی انسانی واحد و بررسی و تعیین نیازهای آن
- تهیه و تدوین برنامه سالانه فعالیتهای روابط عمومی
- نظارت شکلی و محتوایی بر سایت و وبلاگ سازمان
- تصمیمسازی در خصوص سیاستهای خبری، تبلیغی، انتشاراتی و آموزشی
- سایر امور محوله از سوی مدیر مافوق.
شرح وظایف کارشناسان روابط عمومی
برخی از وظایف کارشناسان واحد روابطعمومی به شرح زیر می باشد:
- جمع آوری اطلاعات اخبار و آمار لازم به منظور تهیه بروشورها و مجلات داخلی
- نظارت وکمک در تهیه مقدمات لازم جهت برگزاری جشنها، کنفرانسها، سمینارها و ملاقاتها
- آگاه ساختن مخاطبان از پیشرفتها ونتایج برنامهها وفعالیتها از طریق رسانههای جمعی
- ارتقاء روابط عمومی الکترونیک
- بهروزرسانی محتوای وبسایت اطلاعرسانی
- ارسال، دریافت و بررسی ایمیلهای روابط عمومی
- تهیه فیلم، عکس و خبر از مراسمها
- پاسخگوئی و پیگیری شکوائیههای دریافتی
- تهیه بانک جامع اطلاعات خبرگزاریها و رسانههای گروهی
- جمعآوری آمار و اطلاعات از واحدها و جمعبندی آن جهت ارائه گزارش